ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל

ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל

אם אתה מרגיש ש:

  • אתה מעוניין לטפח מערכת יחסים עם הלקוחות והמתעניינים
  • אתה מעוניין להשקיע אפיקי שיווק זולים ויעילים
  • חשוב לך לשווק באופן מותאם אישית ומבוסס על התנהגות גולשים באתר
  • שיווק על פי אירועים כגון: ימי הולדת וחגים יעלה את כמות המכירות

על השירות – ניהול קמפיינים באימייל ובמובייל

דיוור אלקטרוני הוא אחד האפיקים האפקטיביים והזולים ביותר בשיווק כל עסק המעוניין לצמוח ולגייס לקוחות חדשים מצד אחד ולטפח את מערכות היחסים עם לקוחות ואוהדים מצד שני. שיווק הודעות SMS במובייל הוא כלי משלים לדיוור ומאפשר לשווק בהצלחה קופונים, הטבות ומבצעים.  בנייה ושיווק לרשימות התפוצה של כל עסק חשובה ומסייעת בפיתוח מועדון לקוחות, טיפוח מערכת היחסים עם לקוחות, פרסום ושיווק שוטף של מבצעים, הנחות, קופונים, מוצרים, שירותים חדשים ועוד והרחבת מעגל המתעניינים.

תהליך העבודה

סקירת מצב
שלב זה כולל סקירת מצב – מחזור מכירות, יחס המרה, ערוצי שיווק, רשימות תפוצה קיימות ואיכותם, האופן שבו מתבצע תהליך הדיוור הנוכחי משלב איסוף הפרטים ועד ניתוח דוחות הביצועים.
כמו כן, אנו שואבים מידע רב המסייע לנו לאפיין את תהליך הדיוור והקמפיינים במובייל ממערכות העסק השונות כגון: מערכת הCRM, אנליטיקס ועוד
אפיון קהל היעד
בשלב זה נאפיין את קהלי היעד, ונלמד את המאפיינים ההתנהגותיים והדמוגרפיים שלהם באופן שיסייע לנו לגבש תוכנית עבודה אפקטיבית
ניתוח מּּבצעים ומוצרים
לכל אחד מקהלי היעד נתאים תוכנית שיווקית משלו הכוללת הטבות, מבצעים, הנחות, תדירות דיוור , תזמון, סקרים ומשובים, מוצרים/שירותים חדשים ועוד. כמו כן, נתאים לו מסרים שיווקיים וקריאטיב.
הטמעת מנגנון אוטומטי לאיסוף פרטים
באמצעות קידום ממומן וגם באתר נשווק דפי נחיתה שמטרתם להגדיל את רשימות התפוצה המפולחות ולייצר עבור העסק שלכם קהל מתעניינים הולך וגדל.
יוצאים לדרך
בשלב זה, נבנה את הקמפיינים באימייל, נשלב שיווק בSMS ובמובייל עבור חלק מהקמפיינים ותוך זמן קצר נראה עלייה במכירות

למי מתאים השירות

למותגים ולעסקים המעוניינים לשווק דרך האימייל וקמפיינים בSMS

למותגים ולעסקים המעוניינים לשדרג/להקים מועדון לקוחות

מה יצא לך מזה?

תהליך מכירה אוטומטי

הגדלת מעגל הלקוחות והמתעניינים ע"י יצירת תהליך מכירה אוטומטי

מכירות לקהילה שמתעניינת במוצר/שרות

השיווק באימייל ללקוחות קיימים ופוטנציאליים מאפשר למכור לקהילה שמתעניינת במוצרים/שרותים שלנו ובכך לייעל את תהליך המכירה

שיווק ממוקד לפי התעניינות

הקמת מערך דיוור מתוחכם יאפשר לך להתאים סל הטבות על פי סוג הלקוחות/מתעניינים ולדייק יותר באסטרטגיה השיווקית

אפיק שיווקי זול

יחסית לאפיקי שיווק אחרים (קידום ממומן), מדובר באפיק שירותי זול ויעיל

מחיר

מחיר התוכנית משתנה בהתאם לבנק השעות החודשי אשר היקפו נקבע ע"י הלקוח